همزمان با هفته دولت، ۱۴ طرح عمرانی روستایی در بخش مرکزی شهرستان البرز با ارزش بیش از ۲۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

غفوری فرماندار شهرستان البرز به همراه جمعی از مسئولین شهرستان در مسجد روستای پیر یوسفیان با مردم در خصوص مشکلاتشان گفتگو کردند.

پرداخت کمبود آب شرب، کمبود نانوایی، کمبود آب کشاورزی، تخریب زمین‌های کشاورزی، نبود فضای سبز از جمله مسائلی بود که مردم مطرح کردند.

غفوری فرماندار البرز گفت: در حوزه طرح‌های هادی باید قانون به نفع مردم باشد در حوزه نان و نانوایی باید توزیع آرد و تعداد نانوایی‌ها عادلانه شود.

وی افزود: باید کمک مردم در اداره روستا‌ها باشد در غیر این صورت اداره روستا میسر نمی شود. سال گذشته دشمن سال پر تنشی را تدارک دیده بود تا امورات کشور را عقب بیندازد با فتنه حجاب شهر را به آشوب کشیدند، اما با تدبیر مردم کاری از پیش نبردند.

غفوری گفت: تامین واکسن و عضویت در اتحادیه شانگاهی، آزاد شدن پول‌های بلوکه شده، سامانه جامعه آرد و نان و بیمه رایگان سه دهک اول از مهم‌ترین اقدامات دولت در این دوسال بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ناباروری بیمه صد درصدی انجام شد، افزود: هزینه‌های بیمارستانی و درمانی سه دهک اول جامعه رایگان خواهد شد.

غفوری ادامه داد: در شهرستان تجمع عزاداران حسینی نشان داد که مردم پای کار انقلاب و اسلام هستند.باید مردم در حوزه مدیریت وارد شوند تا بتوانیم بهترین خدمات را به آحاد جامعه برسانیم.

وی گفت: امسال در هفته دولت ۲۶ پروژه بزرگ و ۲۰۰ پروژه خرد با ارزش ۱۰۶ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

 غفوری افزود: پایش تصویری الوند و فاضلاب محمدیه از مهم‌ترین پروژه‌ها هستند.

فرماندار البرز گفت: در حوزه انتخابات امنیت و سلامت و مشارکت را با کمک مردم میسر می‌شود آمار ثبت نام‌ها نشان میدهد که مشارکت در انتخابات بیش از پیش خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.