رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: تجهیزات مواکب توسط ۱۵۳ دستگاه خودرو از استان به عراق منتقل شد.

مهدی طاهرخانی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین و مسئول کمیته مشارکت مردمی، اسکان و تغدیه ستاد اربعین استان گفت: در آستانه بزرگترین رزمایش جهان اسلامی اربعین حسینی هستیم و با برگزاری جلسات ستاد اربعینی استان و تشکیل کمیته مشارکت‌های مردمی توانستیم نذورات و کمک‌های خودجوش مردم برای پذیرایی از زائران ساماندهی و هدایت کنیم.

وی بیان کرد: تعداد ۶۰ موکب در استان برای خدمت رسانی به زائران اعلام آمادگی کردند و برای پاسخگویی به زائران در اربعین حسینی همه امکانات بسیج شده تا این ایام به نحو مطلوبی سپری شود.

طاهرخانی افزود: با ساماندهی امور مربوطه تاکنون پروانه ۶۰ موکب استان قزوین برای خدمت رسانی صادر شده است.

وی بیان کرد: ۱۵۳ دستگاه خودرو از استان قزوین تجهیزات مواکب را به عراق منتقل کردند تا خدمت رسانی تسهیل شود.

طاهرخانی یادآورشد: ۶ قرارگاه در ایران و عراق برای ساماندهی مواکب تشکیل شده و خدمت رسانی می‌کنند که این موکب‌ها در قرارگاه نجف، کربلا، مسیب، طریق، سامراء، مرز مهران مستقر شده و خدمت رسانی می‌کنند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: خوشبختانه همه مدیران استان تسهیل گری کردند و کالا‌های اساسی و مورد نیاز زائران توسط مردم و از محل نذورات و به صورت خودجوش تامین شده و پشتیبانی‌ها نیز عمدتا به صورت مردمی است و امیدواریم خدمات مناسبی به زائران حسین صورت گرفته و زیارت و پیاده روی معنوی شایسته ای، چون سال‌های گذشته رقم بخورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار