معاون استاندار قم:

قم در صدر استان‌های کشور در میزبانی از دانش آموزان اتباع

معاون استاندار قم گفت این استان در حال حاضر میزبان حدود ۴۰ هزار نفر دانش آموزان اتباع در مدارس خود است.

در مراسم افتتاحیه مدرسه ۱۵ کلاسه حضرت خدیجه (س) احمد حاجی زاده؛ معاون استاندار قم گفت: قم در صدر استان‌های کشور در موضوع میزبانی از دانش آموزان اتباع است.

وی با اشاره به این که استان قم در حال حاضر میزبان حدود ۴۰ هزار نفر دانش آموزان اتباع در مدارس خود است، گفت: البته ما این دانش آموزان را همانند نیروهای فاطمیون و زینبیون، گرامی می‌شماریم؛ اما در عین حال لازم است تا زیرساخت های لازم آموزشی را برای آنان مهیا کنیم تا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه آنان بتوانند همانند دانش آموزان ایرانی و در کنار آنان درس بخوانند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار قم بر این اساس از مسئولان ارشد کشور خواست تا با اعطای امتیاز به قم، امکان میزبانی این استان را از دانش آموزان اتباع فراهم کنند.

وی با تصریح بر این که تراکم دانش آموزان در کلاس‌های درس مانع از عملکرد مطلوب کادر آموزشی و معلمان است، ابراز امیدواری کرد با مطالبه گری در این موضوع مهم، زمینه برای توسعه، نوسازی و تجهیز بیشتر مدارس استان مهیا شود.

این درحالی است سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور در هماهنگی به عمل آمده با وزارت آموزش و پرورش از کلیه خانواده های دانش آموزان اتباع و مهاجرین اعلام کرد با مراجعه به سامانهhttp://irmigrationorg.ir  نسبت به ثبت نام قطعی دانش آموزی اقدام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۰۰ ۰۹ دی ۱۴۰۲
پدر بیامورزا ۴۰هزار یعنی حداقل ۱۰۰ مدرسه تمام یارانه نان واب...اموزش و دارن مجانی مصرف میکنن اونوقت پول ایران و وارز میکنن میفرستن کشور خودشون ای ننگ بر تو مدیر بی لیاقت که با افتخار این و اعلام میکنی
آخرین اخبار