شفیعی گفت: همکاری و هم افزایی بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی در انجام مسئولیت‌ها می‌تواند در پیشبرد اهداف صنعتی مؤثر و راهگشا باشد.

محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با گرامیداشت هفته دولت هدف از دایر کردن میز خدمت جهادی را ارتقای کیفیت، سرعت خدمت رسانی و پاسخگویی و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی دانست و اظهار کرد: برپایی میز‌های خدمت جهادی در واقع یکی از مصادیق واقعی جهاد تبیین است.

او ادامه داد: امسال تقارن هفته دولت با ایام اربعین حسینی را باید به فال نیک گرفت، چرا که خدمت به خلق خدا از جهاد در راه حق علیه باطل کمتر نیست.

شفیعی با بیان اینکه برپایی میز خدمت جهادی نقش بسزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان صنعتگران دارد، افزود: امروز دولت سیزدهم نگاه جدی به حمایت از صنعت و تولید دارد.

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در جهت تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم تصریح کرد: همکاری و هم افزایی بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی در انجام مسئولیت‌ها می‌تواند در پیشبرد اهداف صنعتی شهرستان مؤثر و راهگشا باشد.

او تصریح کرد: امروزه نخبگان، دانشگاهیان، شرکت‌های دانش بنیان به عنوان یک ظرفیت مهم در پیشبرد اهداف صنعت در جهت تحقق شعار سال مؤثر هستند.

شفیعی با بیان اینکه برپایی میز خدمت جهادی یکی از برنامه‌های بسیج مهندسین صنعت و سپاه کازرون بوده که به مناسبت‌های مختلف در طول سال ادامه دارد، تصریح کرد: در برپایی این میز خدمت ضمن بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی، راهکار‌های قانونی به صنعتگران ارائه و دستورات لازم جهت رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی صادر شد.

او گفت: امید است بتوانیم در سایه هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری، با برنامه‌ریزی هوشمندانه و اهتمام جدی در سال افزایش تولید و مهار تورم، در تحقق اهداف صنعتی شهرستان، فصلی ماندگار از جلوه‌های خدمت را به ثبت برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.