مسئول کمیته فنی انجمن اسب کرد خواستار تعیین تکلیف ریاست فدراسیون سوارکاری شده است.

پریسا حیدری مسئول کمیته فنی انجمن اسب کرد اظهار کرد: من به عنوان پرورش دهنده اسب کرد و مسئول کمیته فنی انجمن اسب کرد، خواستار تعیین تکلیف ریاست فدراسیون سوار کاری هستم تا برنامه‌های کاربردی و توسعه‌ای ورزش  سوارکاری در مسیر کاملا فنی و علمی اجرایی شود.  

او با بیان اینکه هر تاخیری در این ارتباط برای جامعه سوارکاری فرصت سوزی محسوب می‌شود، بیان کرد: گزارش‌ها بیانگر این حقیقت است که طی ماه‌های اخیر شاهد تلاش تیمی بودیم که نگاه حرفه‌ای به مقوله اسب و سوارکاری داشته است. دوره‌های آموزشی کاملا علمی و کارآگاه‌های کاملا فنی که در سراسر کشور برگزار شد، مبین این نکته است که مبارزه‌ای گسترده در جهت شکستن انحصار طلبی‌ها برداشته شده است.  

او با بیان اینکه برنامه‌ها و سیاست گذاری‌ها در بخش معاونت فنی روند رو به رشدی را پشت سر می‌گذراند، اظهار کرد: در حوزه فعالیت تخصصی خود، خواستار اقداماتی در خصوص شناسنامه، تبارنامه و حفظ نژاد اسب ایرانی هستم و باور دارم که اگر نتوانیم از افراد متخصص و دلسوزی در حوزه مدیریت رشته سوارکاری بهره بگیریم با مشکلات عدیده‌ای که از سال‌های پیش از آن مواجه بودیم دست و پنجه نرم خواهیم کرد.  

مسئول کمیته فنی انجمن اسب کرد با اشاره به اتفاقاتی که در دوره قبل فدراسیون سوارکاری افتاد، تصریح کرد: باور کنید کسانی که می‌خواهند این انتخابات به تعویق بیفتد که همان مشکلات را بر سر اسب نژاد ایرانی به لحاظ شناسنامه، تبارنامه و ... آوردند.  

او خاطر نشان کرد: نامه‌ای  چند روز از طرف انجمن‌های فعال صنعت اسب منتشر کردیم و از مراجع ذی صلاح خواستیم تا مانع به تعویق افتادن انتخابات فدراسیون شوند، چون اهداف پشت پرده‌ای در تغییر زمان انتخابات است که به صلاح ورزش سوارکاری به ویژه پرورش دهندگان اسب ایرانی نیست.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار