مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از اختصاص هزار و ۲۰۰ تن آرد برای تأمین نان زائران حسینی در مرز‌های چذابه و شلمچه خبر داد.  

امید جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان  با اشاره به تخصیص هزار و ۲۰۰ تن آرد برای تأمین نان زائران امام حسین (ع) گفت: پخت نان توسط کارخانجات صنعتی خوزستان به منظور حمایت از تولید و اشتغال جوانان بومی خوزستان و جلوگیری از عرضه آرد خارج از شبکه صورت می‌گیرد و نان بسته بندی شده روزانه به مواکب مستقر در مرز شلمچه و چذابه تحویل داده می‌شود.

او می‌گوید: از ابتدای ماه محرم بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ تن برنج هندی دانه بلند و ۶۹۵ تن شکر سفید برای تنظیم بازار، نذورات و مراسمات محرم و صفر تخصیص داده شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه توزیع این اقلام به صورت مستمر بوده و جای هیچ گونه نگرانی در خصوص موجودی این اقلام در استان نیست، افزود: سهمیه در نظر گرفته شده شهرستان‌های استان طبق نظر سازمان جهاد کشاورزی بوده است.

آقای جهان نژادیان گفت: علاوه بر مقادیر ذکر شده قریب به ۸۰۰ تن برنج و ۷۰ تن شکر به فروشگاه‌های زنجیره‌ای در استان تخصیص و تحویل داده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.