معاون اداره کل راهداری استان اردبیل گفت:نظارت ویژه بر مجتمع‌های خدماتی بین راهی با هدف ارائه خدمات شایسته به زائران اربعین انجام می‌شود.

جعفر دارابی امروز در بازدید از مجتمع‌های بین راهی استان اردبیل گفت: نظارت ویژه بر نمازخانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در طرح اربعین حسینی برای خدمت رسانی هرچه شایسته به زائران کربلا انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه اکیپ‌های ویژه نظارت و بازرسی از ۲۷ مردادماه الی ۲۰ شهریور بر مکان‌های یاد شده نظارت می‌کنند، می گوید: این اکیپ‌ها به طور مستمر از سالن‌های غذاخوری، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بازدید می‌کنند و با رفع نواقص و مشکلات بررسی شده تلاش می‌کنیم خدمات شایسته‌ای به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.

او با اشاره به جابجایی مسافران توسط ۲۷۰ اتوبوس به زائران حسینی افزود: بیش از ۱۸ تابلوی معرفی مجتمع‌های خدماتی در نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی جهت راهنمای مسافران نصب شده است.

دارابی از برگزاری دوره آموزشی نماز با هدف ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز برای رانندگان خبر داد و گفت: توزیع اقلام فرهنگی، سجاده نماز مسافری، تهیه، تولید و پخش فیلم‌های کوتاه در اتوبوس‌ها با موضوع نماز از اقدامات شورای اقامه نماز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل است.

به گفته او،: با برنامه‌ ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی ناوگان حمل و نقل عمومی، رسانه‌ها، سایت‌ها و فضای مجازی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ آسمانی و ارزشمند نماز تلاش می‌کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین افزود: مسافران می‌توانند هرگونه شکایات و پیشنهادات خود را جهت بررسی وضعیت مجتمع‌های بین راهی به سامانه‌های پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ ارسال کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.