مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه غرب گفت : یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام، تعویض پوشش ۲۳ کیلومتر از خط لوله هشت اینچ انتقال نفت خام نفت شهر- کرمانشاه است که عملیات اجرایی آن باهدف افزایش ضریب ایمنی خط و پایداری عملیات نقل و انتقال موادنفتی در حال اجراست.

نادر سلحشور مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه غرب گفت : تاکنون تعویض پوشش سه کیلومتر از این خط در محدوده پاطاق تا کرمانشاه انجام شده و تعویض پوشش هفت کیلومتر آن نیز از ابتدای خط تا کیلومتر هفت در حال برگزاری مناقصه است و باقی مانده پروژه نیز در دست بررسی و پیگیری است.

وی به دیگر پروژه‌های در دست اقدام اشاره کرد و گفت: اکسپوز (نمایان) کردن منیفولد‌های مرکز انتقال نفت شهید قمری از جمله فعالیت‌های در دست اقدام است که با بهره‌گیری از توانمندی کارکنان این منطقه در شرایط بسیار سخت و طاقت فرسا و گرمای شدید نفت شهر با دمای بیش از ۴۵ درجه سانتیگراد در حال انجام است.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه غرب افزود: اکسپوز نمودن این منیفولد‌ها در راستای اجرای دستورات مدیر خطوط لوله و برای جلوگیری از خوردگی، آلودگی خاک، رویت نشتی احتمالی و همچنین سهولت کار نیرو‌های بهره بردار در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این پروژه تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش بینی می‌شود تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام برسد .

برچسب ها: اداره گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.