ملی پوش تکواندو:

پاداش ها بین همه رشته های ورزشی باید برابر باشد/ باید مدال های خوش رنگ تری در یونیورسیاد می گرفتیم

مهدی حاجی موسایی گفت: دوست دارم که همانطور که بهترین پاداش ها به برخی از ورزش ها داده می شود به ما هم بدهند و کم و زیاد نشود.

مهدی حاجی موسایی ملی پوش تکواندو درباره شرایط اردوها و آماده سازی تیم ملی اظهار کرد: اردوها منظم و بابرنامه برگزار می شود و به موقع استراحت می کرده و تمرین می کنیم. خدا را شکر ما ورزشکاران  روز به روز پیشرفت می کنیم.

او درباره  نظرش در مورد تبعیض بین ورزشکاران سایر رشته ها با فوتبال، گفت: همه ورزشکاران رشته ها سختی و زحمت می کشند و حق همه ورزشکاران کسب بهترین امکانات است. دوست دارم که همانطور که بهترین پاداش ها به برخی از ورزش ها داده می شود به ما  هم بدهند و کم و زیاد نشود. همه ورزشکاران باید دیده شوند و پاداش ها برابر باشد.

حاجی موسایی درباره اینکه عملکردش در مسابقات چطور بوده است، گفت: خدا را شکر عملکردم رو به پیشرفت است و روز به روز با کادر فنی هماهنگ می شوم. یکسری مشکلات داشتم که به تدریج  برطرف می شود و با تاکنیک مقانلو سرمربی تیم هماهنگ می شوم و امیدوارم بهترین نتیجه را به دست آورم.  

ملی پوش تکواندو درباره اینکه نظرش درباره آرین سلیمی چیست، گفت: سلیمی شگفتی ساز مسابقات بود و همیشه دیدیم که با وجود اینکه مصدومیتی که در مسابقات  داشت اما همه حریفان از او می ترسیدند و غولی برای خودش است.

او درباره عملکردش در مسابقات یونیورسیاد بیان کرد:این مسابقات سطح خوبی داشت و تیم های دیگر با برترین ورزشکاران خود آمده بودند و ورزشکاران ما هم در این رقابتها خیلی خوب مبارزه کردند و توانستیم مدال های خوش رنگی را بگیریم. البته می توانستیم در کسب برخی از مدال ها بهتر باشیم و باید مدال ها خوش رنگ تر می شد اما متاسفانه شرایط  داوری اجازه نداد.

او درباره اینکه برای مسابقات گرند پری پاریس آماده است، گفت: خدا را شکر شرایط بدنی ام خوب است و روز به روز پیشرفت می کنم و امیدوارم تا روز بازی ها  با کادر فنی هماهنگ شویم و  با توکل به خدا برابر حریفان خود قرار می گیرم و امیدوارم نتیجه لازم را بگیرم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار