مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری گفت: طی ۱۰ روز گذشته ۲۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوس خارجی برای جابه جایی مسافران از ۴ استان کشور با ظرفیت ۵۰ تا ۶۰ نفر فراهم شده است.

  جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری گفت: طی رایزنی‌های صورت گرفته طی یک سال گذشته ۲۰۰ دستگاه اتوبوس عراقی از طریق شرکت‌های حمل ونقل بین المللی وارد کشور شده است و از این طریق بستر بسیار خوبی  برای جابه جایی مسافران فراهم شده است.

به گفته  مدیرکل دفتر ترانزیت،  سازمان راهداری ورود این اتوبوس‌ها تنها برای این  ایام  نیست بلکه برای تمامی ایام سال است و مسافران می‌توانند از طریق مراجعه به ترمینال‌های غرب و بیهقی اقدام به تهیه بلیت کنند، قیمت تعیین شده برای خرید بلیت از مبدا تهران و قم یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است و مردم برای تهیه بلیت می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر فروش شرکت‌های حمل و نقل عمومی، به پایگاه‌های معتبر و مجاز فروش بلیت در کشور مراجعه کنند

او می‌گوید: برای برخی از ایام  تنها ظرفیت این اتوبوس و تعداد آن‌ها  را افزایش داده ایم، اما در طول سال مسافران می‌توانند از طریق این اتوبوس‌ها مستقیم وارد نجف شوند.

هدایتی گفت: ظرفیت این اتوبوس‌ها بین ۵۰ تا ۶۰ نفر است که در طی ۱۰ روز گذشته ۲۰۰ دستگاه وارد کشور شده و از شهر‌های تهران، قم، اصفهان، ساری اقدام به جابه جایی مسافران می‌کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار