افزایش اعتبارات عمرانی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: مجموع اعتبارات عمرانی برای اجرای طرح‌های این جمعیت از شهریور سال ۱۴۰۰ تا کنون۲۷۰ میلیارد و ۱۹۹ میلیون ریال بوده است.

مسعود مثنوی با اشاره به اینکه برخی طرح‌های عمرانی این جمعیت بیش از یک دهه آغاز شده است، افزود: مجموع اعتبارات عمرانی طرح‌های در دست اجرا و تکمیل شده این جمعیت از سال شروع تا شهریورماه ۱۴۰۰ به میزان ۲۲۸ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال بود و در ۲ سال گذشته بیش از این میزان اختصاص داده شد که نشان از عزم دولت خدمتگذار برای رفع مشکلات مردم است.

وی به اقدامات و حمایت‌های خوب دولت از مجموعه جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: تکمیل آشیانه امدادهوایی پس از ۱۱ سال با اعتبار ۱۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از حمایت‌های دولت بوده است.

مثنوی گفت: تکمیل ساختمان اداری ستادی استان پس از ۱۰ سال با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات خوب این جمعیت است که با حمایت و پشتیبانی هلال احمر کشور به در آستانه بهره‌برداری است.


بیشتر بخوانید


وی خاطرنشان کرد:آغاز عملیات احداث سه پایگاه امداد جاده‌ای در شهرستان‌های شهرکرد، سامان و کوهرنگ با پیشرفت ۳۵ درصدی با اعتبار ۸۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌هاست که بنا به نیاز این شهرستان‌ها با حمایت مدیران ارشد استان و در قالب مصوبات سفر رییس‌جمهور در حال احداث است.

مثنوی اظهار داشت: بهسازی و تعمیرات ۶ پایگاه امداد جاده‌ای در سطح استان با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات این جمعیت در دولت سیزدهم است.

وی افزود: تکمیل پروژه امدادی آموزشی کارون ۴ با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال، نیز از دیگر اقدامات این جمعیت در دوسال گذشته بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار