معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر بازار کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی در آستانه اربعین حسینی در استان خبر داد.

سعید جوادی معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به تردد زوار اربعین در کرمانشاه در آستانه اربعین حسینی، گفت : به منظور نظارت بیشتر بر بازار کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی نظارت‌ها را تشدید کرده‌ایم.

جوادی با بیان اینکه بازرسان جهاد کشاورزی در ایام باقی مانده تا اربعین حسینی به طور مستمر بر بازار کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی استان نظارت خواهند کرد، افزود: اگرچه در همه ایام سال نظارت بازرسان بر بازار انجام می‌شود، اما به دلیل در پیش بودن اربعین این نظارت‌ها بیشتر شده است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه در شهر کرمانشاه هشت اکیپ و در هر کدام از شهرستان‌ها یک اکیپ به طور مستمر بر بازار کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی نظارت دارند، گفت: ۴۵ بازرس سازمان جهاد کشاورزی استان به همراه بازرسان بسیج اصناف در دو شیفت صبح و بعد ازظهر بر بازار کالا‌های اساسی بخش کشاورزی نظارت دارند.

جوادی با بیان اینکه نظارت بر بازار اقلامی مثل نان، گوشت قرمز، مرغ، میوه و تره بار، شکر، روغن، قند، حبوبات و ... بر عهده مجموعه جهاد کشاورزی است، گفت: با هر نوع گرانفروشی، کم فروشی و... کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی برخورد جدی می‌شود.

وی تاکید کرد: برای متخلفین بدون کوچکترین اغماضی پرونده تشکیل و این پرونده برای رسیدگی به تعزیرات ارسال خواهد شد و متخلفین به تناسب تخلفی که داشته‌اند، مشمول پرداخت جریمه‌های سنگین خواهند شد.

جوادی اضافه کرد: مردم می‌توانند هر نوع تخلف در بازار کالا‌های اساسی شامل گرانفروشی، کم فروشی و یا عرضه خارج از شبکه را با سامانه ۱۲۴ درمیان گذاشته و مطمئن باشند همه گزارش‌های آن‌ها پیگیری و با متخلفین برخورد خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.