سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمانشاه از رفع تصرف عرصه طبیعی با مساحتی برابر ۴۳ هزار و ۳۱۱ مترمربع در بخش کوزران شهرستان کرمانشاه خبر داد.

تیمور بلینی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمانشاه گفت : بر اساس حکم صادره مقام قضائی شهرستان و هماهنگی با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه یک گروه متشکل از فرمانده و نیرو‌های پاسگاه ویژه همراه با مسئول واحد حقوقی و روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمانشاه، مساحت ۴۳ هزار و ۳۱۱ مترمربع عرصه طبیعی ماده گاومرده رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های منابع طبیعی مبارزه با زمین خواری است، افزود: اداره منابع طبیعی به عنوان متولی حفظ و حراست از عرصه‌های طبیعی بر پایه چهارچوب قانونی با خاطیان بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: ارتکاب تخلف عمدی نا آگاهان به قوانین منابع طبیعی سبب شده خشم طبیعت نادیده گرفته شود.

بلینی خاطر نشان کرد: مردم با امداد منابع طبیعی به شماره تلفن ۱۵۰۴ می‌توانند تخریب و تصرف اراضی ملی، قطع درختان و آتش سوزی احتمالی جنگل‌ها و مراتع را اطلاع دهند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.