مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از کلنگ زنی و افتتاح ۲۰ پروژه برق رسانی با ۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار به مناسبت هفته دولت در استان کرمانشاه خبر داد.

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : ۱۵ طرح این پروژه‌ها کلنگ زنی و پنج طرح با اعتباری بیش از ۱۰۴ میلیارد تومان در استان و شهرستان‌های تابعه افتتاح می‌شود.

وی هدف از اجرای این پروژه را خدمت رسانی بهتر و افزایش رضایت مندی مشترکان عنوان کرد و گفت: غالب این پروژه‌ها در راستای برق رسانی به روستاها، اصلاح و بهینه شبکه برق، تبدیل شبکه برق با سیم مسی به کابل خودنگهدار، اصلاح انشعابات - رفع ضعف ولتاژ و تامین روشنایی معابر است.

مرادی بیان داشت: این پروژه‌ها در شهرستان‌های هرسین، گیلانغرب، روانسر، سرپل‌ذهاب، سنقر، صحنه، کنگاور، جوانرود، دالاهو، ثلاث باباجانی، اسلام آباد غرب و کرمانشاه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به ۲ طرح مهم این پروژه‌ها یعنی اصلاح و بهینه سازی کامل شبکه برق ۵۰ روستا با تعویض پایه‌های فرسوده و ۲۰۰ کیلومتر تبدیل شبکه برق با سیم مسی به کابل خودنگهدار اشاره کرد و گفت: تا پایان هفته دولت این ۲ طرح مهم به پایان می‌رسد.

مرادی رعایت استاندارد‌ها و قوانین در اجرای طرح ها، استانداردسازی شبکه برق رسانی، بهینه سازی تجهیزات، مدیریت هزینه‌ها با استفاده از منابع و امکانات موجود، استفاده از شیوه‌های نوین در مدیریت شبکه، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، اصلاح شبکه و ارتقا، ارتقا سطح کیفیت خدمات از جمله مواردی دانست که شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در اجرای این پروژه‌ها مورد توجه قرار داده است .

برچسب ها: اداره برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.