والدین دانش آموزان یکی از دبستان‌های بیرجند با مشارکت در ساخت ۲ کلاس درس، نقشی در جبران کمبود فضای آموزشی ایفا کردند.

اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، پرورشی و عمرانی در مدارس علاوه بر همت نیرو‌های اجرایی مدرسه، نیازمند مشارکت اولیای دانش آموزان است.

اولیای دبستان قرآنی حاج غلامحسین خطایی بیرجند توانسته اند با مشارکت یکدیگر، ۲ کلاس درس جدید به این مجموعه اضافه کنند.

همراهی این اولیا سبب شده است تا بخشی از مشکلات مدرسه در خصوص تأمین فضای آموزشی مرتفع شود.

مشارکت ۲۰۰ میلیون تومانی اولیا برای ساخت کلاس درس

شیوخی پدر یکی از دانش آموزان دبستان قرآنی حاج غلامحسین خطایی بیرجند که در ساخت ۲ کلاس درس در این مدرسه مشارکت داشته است، گفت: فرزندم در پایه دوم این مدرسه قرآنی مشغول به تحصیل است.

او افزود: همیشه برای رفع مشکلات باید همیاری و تعاون داشت و بدون کمک گرفتن، نمی‌توان کار‌های بزرگ را انجام داد و اولیای مدرسه خطائی نیز در ساخت کلاس برای این مدرسه مشارکت کرده اند.

شیوخی بیان کرد: کمبود کلاس درس در این مدرسه سبب شده بود تا آموزش و پرورش مصوبه دو شیفته شدن مدرسه برای سال تحصیلی جدید را اعلام کند، اما با همیاری اولیا این اتفاق نیفتاد.


بیشتر بخوانید


این پدر نیکوکار با اشاره به اینکه ساخت ۲ کلاس درس به صورت خودجوش از سوی اولیای مدرسه انجام گرفته است، اظهار کرد: اولیای دانش آموزان حدود ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت کلاس‌های درس کمک کرده اند.

او تصریح کرد: برخی از اولیای مدرسه نیز با پیمانکار مربوطه هماهنگی کرده اند تا با قیمتی کمتر بتوان کار ساخت کلاس‌های درس را انجام داد.

شیوخی در پایان گفت: تمامی کمک‌های اهدایی از سوی اولیای دانش آموزان بوده و اهدای کمک‌ها بدون اجبار از سوی مدرسه صورت گرفته است.

کلاس ها اول مهر پذیرای دانش آموزان می شود

کدخدایی مدیر دبستان قرآنی حاج غلامحسین خطایی بیرجند در خصوص ساخت ۲ کلاس درس در این مدرسه به همت اولیای دانش آموزان گفت: از اوایل مرداد امسال با پیشنهاد اولیا، کار ساخت ۲ کلاس درس در این مدرسه آغاز شد.

او افزود: متراژ هر کدام از کلاس‌های درس در حال ساخت ۳۰ متر است که امیدواریم تا زمان شروع سال تحصیلی جدید، ساخت کلاس‌ها به اتمام برسد.

کدخدایی با بیان اینکه مجموع هزینه پیش بینی شده برای این موضوع حدود ۵۰۰ میلیون تومان است، اظهار کرد: بیش از یک سوم هزینه‌ها از سوی اولیای دانش آموزان پرداخت شده و قسمتی از کار‌ها انجام شده است.

مدیر دبستان قرآنی حاج غلامحسین خطایی بیرجند تصریح کرد: هنوز برای تجهیز کلاس‌ها اقدامی صورت نگرفته، اما با همکاری آموزش و پرورش و اولیای دانش آموزان این موضوع نیز به سرعت حل خواهد شد.

دبستان قرآنی خطایی بیرجند مدرسه‌ای دخترانه است که ۱۲ کلاس دارد و ۳۰۰ دانش آموز دختر در مقاطع دوره اول و دوم دبستان در آن مشغول به تحصیل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.