تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: همه آحاد جامعه بویژه بسیجیان باید با روشنگری مردم نگذارند افرادی سر کار بیایند که پیشرفت کشور را به آمریکا و اروپا گره بزنند.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از مدیران بسیج ادارات استان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دلیل صلح امام حسن علیه السلام آماده نبودن وضعیت فکری جامعه ناشی از نیرنگ‌های معاویه بود.

تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه (س)  با بیان اینکه معاویه به مردم می‌گفت: من به نماز و روزه کاری ندارم و آمده‌ام به شما ریاست کنم افزود: این حرفیست که امروز برخی افراد تلاش دارند به جامعه تزریق نمایند و همه بویژه بسیج باید مراقب نیرنگ‌های معاویه‌ای باشیم و با روشنگری ذهن مردم نگذاریم تا افرادی سر کار بیایند که همه امور جامعه و پیشرفت کشور را به آمریکا و اروپا گره بزنند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت تاکید کرد: در جامعه دینی مسئولان وظیفه دارند با برنامه‌ریزی مناسب از زندگی دنیوی و اخروی مردم مراقبت نمایند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه صلح امام حسن علیه السلام باعث افشا شدن خط و مشی معاویه شد به نقش مهم بسیج در همه عرصه‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: روشنگری فکر و ذهن مردم برای حضور در انتخابات آگاهانه از مهم‌ترین وظیفه بسیجیان است. 

تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه (س)  با اشاره به خدمات عمرانی دولت‌ها در سال‌های پس از پیروزی انقلاب گفت: زنده شدن ارزش‌های دینی و اسلامی همچون اعتکاف و دیگر مراسم‌ها و حضور در انتخابات از دیگر آثار و برکات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود.

آیت الله سعیدی حضور مردم در انتخابات را نشان دهنده زنده بودن ارزش‌های دینی، اسلامی، انقلابی و مردمی دانست و تصریح کرد: این شرایط هم فرصت است و هم تهدید و باید مردم به گونه‌ای از منظر تبیین شناخت معنوی و سیاسی آموزش ببینند که بهترین انتخاب را داشته باشند.

تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه (س)  گره زدن همه برنامه‌های کشور به سیاست‌های آمریکا را سوءاستفاده از رای آزادانه مردم عنوان کرد و بر لزوم هوشیاری همه آحاد جامعه به ویژه بسیجیان برای آماده نمودن ذهن مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات اسفندماه تاکید کرد.

آیت الله سعیدی در پایان سخنان خود ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان و بهشتی و رجایی، هفته دولت را به خدمتگزاران واقعی مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.