به مناسبت هفته دولت، ۲۱۷ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان شاهرود به بهره برداری رسید.

فرماندار شاهرود در مراسم افتتاح این طرح ها گفت : برای بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۱۷ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود ، بالغ بر ۲۲ هزار ۲۴۵ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال هزینه شده است .

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: دولت سیزدهم‌ به طور واقعی در موضوع اجرای هدفمندی یارانه‌ها و اقدام‌های کلان در کشور آبروی خود را پای کار آورد.

علی اصغر خانی با بیان اینکه نسبت به آیندگان در برابر ذخایر از جمله نفت کشور مسئول هستیم، افزود: تیم دولت از این مهم عبور کرده و با استفاده از منابع غیر از نفت و منابع زیرزمینی، کشور را مدیریت می‌کند.

وی تاکید کرد: با حفظ تفکیک قوا و مسئولیت‌ها، هماهنگی بین دولت و مجلس در طول مدت عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی بی نظیر است.

خانی با بیان اینکه امروزه هماهنگی بسیار خوبی در سطح استان بین مسئولان وجود دارد، ابراز کرد: بخش خصوصی امروز کارهای بزرگی را در دست اجرا دارد، باید بخش خصوصی تقویت شود تا بیش از پیش فعال گردد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تامین آب پایدار و اشتغال ۲ اولویت اصلی و مهم شهرستان شاهرود است، اظهار کرد: قنات‌های موجود و شاهوار ۲ منبع اصلی برای تامین آب پایدار شهرستان شاهرود است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.