تاج گفت:برای برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا در ورزشگاه های تهران و اصفهان سیستم VAR به صورت موقت نصب می شود.

تاج در سمنان گفت : برای برگزاری مسابقات باشگاه‌های آسیا سیستم کمک داور ویدئویی در ۲ ورزشگاه تهران و اصفهان به طور موقت نصب خواهد شد تا مشکلی برای میزبانی نداشته باشیم.

تاج با بیان اینکه تجهیزات کمک داور ویدئویی VAR برای استفاده در ۷ ورزشگاه کشور خریداری می‌شود گفت: در جلساتی که با رئیس بانک مرکزی داشتیم در این خصوص توافق شد که هزینه این تکنولوژی که حدود ۳ میلیون دلار است با کمک فدراسیون جهانی فوتبال وارد کشور شود چرا که به علت تحریم ها، امکان ورود مستقیم این تجهیزات وجود ندارد و تنها فیفا می‌تواند این تجهیزات را به ایران بیاورد.

در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی، با بیان اینکه این تعمیرات ضروری بوده و سال‌ها در انجام آن تعلل شده است گفت: برای مسابقات آسیایی ورزشگاه آزادی با ظرفیت ۵۰ هزار نفری می‌تواند میزبان هواداران تیم‌های پرسپولیس و نساجی باشد.

تاج گفت :برای برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا در ورزشگاه های تهران و اصفهان سیستم VAR به صورت موقت نصب می شود.

مهدی تاج درباره ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال گفت: هم بر اساس سیاست‌های داخلی و هم تاکید فدراسیون جهانی در حال مهیا کردن شرایط برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها هستیم و همانگونه که شاهد بودید در برخی ورزشگاه‌ها مانند انزلی و سیرجان که محدودیت خاصی نداشتند، بانوان در ورزشگاه‌ها حضور پرشور داشتند و منعی برای حضور بانوان، به شرط فراهم کردن زیرساخت‌ها وجود ندارد.

نائب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین تاکید کرد : رای معاونت قضایی این کنفدراسیون در خصوص محرومیت پرسپولیس از یک بازی بدون تماشاگر در خانه قطعی است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.