یک بالگرد نظامی با ۲۰ تفنگدار آمریکایی در سواحل استرالیا سقوط کرد.

یک فروند بالگرد نظامی V-۲۲ Osprey با ۲۰ تفنگدار آمریکایی روز یکشنبه هنگام شرکت در مانور در نزدیکی داروین در شمال استرالیا سقوط کرد.

به گزارش اسپوتنیک، این حادثه حدود ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی زمانی رخ داد که بالگرد در جریان تمرینات مشترک نیرو‌هایی از آمریکا، استرالیا، اندونزی، فیلیپین و تیمور شرقی سقوط کرد.

رسانه‌های محلی اعلام کردند که این حادثه خسارات جانی احتمالی به همراه داشته است، زیرا برخی از سرنشینان این بالگرد همچنان مفقود هستند.

شایان ذکر است که در اواخر ماه جولای، یک فروند بالگرد نیروی دفاعی استرالیا در سواحل کوئینزلند در اقیانوس سقوط کرد که منجر به توقف تمرینات مشترک استرالیا و آمریکا شد.

رسانه‌های محلی به نقل از وزیر دفاع استرالیا، ریچارد مارلیس گزارش دادند که بیم آن می‌رود که خدمه بالگرد متشکل از ۴ نفر جان باخته باشند.

وزیر دفاع استرالیا با بیان اینکه «خدمه چهار نفره هوایی پیدا نشدند»، خاطرنشان کرد: عملیات جستجو و نجات ادامه دارد، بنابراین تمرینات نظامی مشترک استرالیا و آمریکا پس از سقوط هواپیما متوقف شد.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد مقامات ارتش آمریکا گفته‌اند که ۳ تفنگدار نیروی دریایی آمریکا بر اثر سقوط بالگرد در طول رزمایش در استرالیا کشته شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
الله چوخ شوکور

خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
نیازی به نوشتن پان ترکی نیست
آخرین اخبار