مقامات ایالت هاوایی اسامی تایید شده افرادی که دو هفته پس از آتش‌سوزی در جزیره «مائویی» همچنان مفقود هستند را منتشر کردند.

مقامات هاوایی اسامی نهایی  ۳۸۸ نفر را که بیش از دو هفته پس از مرگبارترین آتش‌سوزی جنگلی آمریکا در صد سال گذشته همچنان مفقود هستند، منتشر کردند.

به گزارش رویترز، این فهرست توسط اف بی آی تهیه شده و فقط شامل افرادی است که نام کامل آن‌ها مشخص است و مفقودی آن‌ها توسط شخصی گزارش شده که اطلاعات تماس او تایید شده باشد.

استیون مریل، یکی از مامورین ویژه اف بی آی می‌گوید این فهرست ۳۸۸ نفری زیرمجموعه‌ای از یک فهرست بزرگ‌تر است و صد‌ها مفقودی دیگر وجود دارند که هنوز اطلاعات آن‌ها تکمیل نشده است.

تعداد قربانیان آتش سوزی ۸ اوت در جزیره مائویی ایالت هاوایی به ۱۱۵ نفر می‌رسد، اما مقامات هشدار داده‌اند که این آمار احتمالاً افزایش خواهد یافت. تیم‌های جستجو هنوز در حال بررسی ویرانه‌های سوخته و سیاه شده شهر توریستی «لاهاینا» هستند.

مقامات آمریکایی هفته گذشته گفته بودند که فهرستی از هزار تا هزار و ۱۰۰ نفر را در اختیار دارند که هنوز اطلاعات کامل آن‌ها مشخص نیست. گفته می‌شود تا عصر پنجشنبه، برخی افراد این فهرست پیدا شده‌اند.

آتش سوزی امسال تابستان در ایالت هاوایی، مرگبارترین آتش سوزی جنگلی آمریکا از زمان آتش سوزی سال ۱۹۱۸ در مینه سوتا و ویسکانسین است که بیش از ۴۵۰ کشته بر جای گذاشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار