معاون رئیس شورای امنیت روسیه می‌گوید مخالفان روسیه در غرب پیام‌های مسکو را نادیده می‌گیرند و همه را به سمت جنگ جهانی سوم سوق خواهند داد.

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت کرملین در خصوص افزایش تنش‌ها بین روسیه و غرب می‌گوید: «صادقانه بگویم، قطعاً اگر آن‌ها گوش شنوایی [برای شنیدن پیام‌های روسیه] داشتند اوضاع بهتر بود. در این صورت جهان مجبور نبود با خطر جنگ جهانی سوم مواجه شود. در واقع، رقیبان ما [در غرب] همه را به این سو، می‌کشانند.»

به گزارش الجزیره، معاون شورای امنیت روسیه توضیح داد که «پاسخ سخت روسیه به تجاوز گرجستان به اوستیای جنوبی در سال ۲۰۰۸» یکی از این پیام‌ها بود که باید توسط غرب دیده می‌شد. مدودف می‌گوید این رخداد نشان می‌دهد نگرانی‌های مسکو در مورد امنیت بین‌المللی باید جدی گرفته شود.

گفتنی است جنگ روسیه و گرجستان به دنبال یک رشته بحران دیپلماتیک بین دو طرف که هر دو پیش‌تر جزء اتحاد جماهیر شوروی بودند، شکل گرفت. در این جنگ، مدودف که در آن زمان رئیس جمهور روسیه بود در پاسخ به حمله گرجستان به شهر «تسخینوالی» نیرو‌های خود را در مرز با اوستیا قرار داد. مدودف در آن زمان عنوان کرد این کار را برای دفاع از شهروندان روس ساکن اوستیای جنوبی انجام می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۶ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
پس قبل از اینکه اونا بزنن پیشدستی کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
چند کلمه هم از ملیجک پوتین بشنوید!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۲۱:۲۱ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
می شود الآن تخمین زد که حداقل پنج هزار بمب دارای کلاهک هسته ای در اختیار دول غرب و تروریستهای وابسته به آنها از جمله صهیونیسم جهانی یا همان فراموشخانه ها وجود دارد که هر کدام خطری بزرگ برای زنگانی نوع بشر هستند ولی اولین انفجار آخرین انفجار خواهد بود و بجز عقرب تنابنده ای روی این کره خاکی زنده نخواهد ماند که بگوید قرآن و انجیل و تورات و زبور باید آتش زده شود یا نشود. جورج فلوید ها باید بجای ماندن در غرب وحشی به کشورهای خودشان برگردند و از معادن اورانیوم شان محافظت کنند و قدرت را بدست بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۹:۲۸ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
دمش گرم دست مبارکش درد نکن
آخرین اخبار