فرماندار ویژه مهاباد، امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهرستان به مناسبت هفته دولت به دیدار ۲ خانواده شهدا و جانباز و آزاده رفتند.

حسن عباسی فرماندار مهاباد در این دیدار گفت: خانواده شهدا، ولی نعمتان ما هستند و دیدار و تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارتقای روحیه کار جهادی می‌شود.

وی ادامه داد: بر همه ما بویژه مسئولان واجب است رفع مشکلات و دغدغه خانواده شهیدان را در اولویت کاری خود قرار داده و در حد توان رضایت آنان را جلب کنیم.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان یکی از اقدامات ارزشمند بنیاد شهید و امور ایثارگران است که باید نمود خود را در رفع مشکلات و مسائل آنان نشان دهد.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت سالروز شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

امسال ۷۴ پروژه عمرانی در قالب طرح‌های مختلف از جمله آموزشی، راهداری، ورزشی، درمانی، خدماتی و فرهنگی در سطح شهرستان با بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.