ساجدی گفت: توزیع ارز به زائران اربعین حسنینی در ۱۸ باجه روستایی و ۹ شعبه استان کرمان با تامین به موقع ارز و توزیع منظم از سوی پست بانک درحال انجام است.

حسین ساجدی  در جلسه ای که با حضور واحدهای تابعه تشکیل شد ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) از رائه خدمات باکیفیت و متنوع به زائران حسینی در این ایام خبر داد و گزارشی از خدمات مهم پست و پست بانک ارائه کرد.

او با توجه به افزایش تقاضای گذرنامه سفر به کربلا و نزدیک شدن به اربعین امام حسین(ع) و حجم مراسلات وارده به پست استان کرمان افزود: تاکنون تعداد ۸ هزار  فقره گذرنامه در پست استان واصل شده که با پیگیری ها و تلاش همکاران پستی به زائران تحویل داده شده است.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات به اهمیت و ارزش خدمت در این ایام اشاره کرد و بیان داشت: توزیع ارز به زائران در ۱۸ باجه روستایی و ۹ شعبه استان با تامین به موقع ارز و توزیع منظم از سوی پست بانک درحال انجام است.

او به زائران اربعین توصیه کرد: برای جلوگیری از هزینه های ناخواسته و جلوگیری از اتمام زودهنگام بسته خود، قبل از خروج کشور رومینگ مکالمه و دیتا در سیم کارت خود را فعال کنند و از برنامه های روبیکا، سروش، بله و آی گپ برای برقراری تماس های صوتی و تصویری استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار