معاون توسعه وزارت بهداشت گفت: در حوزه بهداشت و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی تفاهم نامه ۴۰۴۰ را به امضا رسانده ایم.

بهروز رحیمی، معاون توسعه وزارت بهداشت در نشست خبری روایت سلامت در دولت مردمی گفت: در حال حاضر توسعه زیرساخت‌های منابع فیزیکی در نظام سلامت انجام شده است و در این دو سال بیمارستان پیشرفته و هاسپیتال در کشور راه اندازی شده است و بیش از ۱۵۰۰۰ تخت بیمارستانی تحویل داده شده است.

به گفته وی  بیش از ۱۵۵ هزار تخت بیمارستانی در کشور فعال است و تا پایان سال هفت هزار تخت بیمارستانی اضافه خواهد شد.

او بیان کرد: پروژه‌های بزرگ بهداشتی و درمانی در دست اجرا داریم. در حوزه بهداشت و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی تفاهم نامه ۴۰۴۰را به امضا رسانده ایم و پروژه های نظام سلامت را شروع و تا پایان هفته دولت ۲۰۰۰ پروژه را با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار پس از تکمیل شدن، تحویل می دهیم. 

رحیمی بیان کرد: بین ۷ تا ده بیمارستان هزار تخت خوابی در استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی، در دست ساخت خواهیم داشت.۱۱۵ پروژه آموزشی و فرهنگی مانند محیط‌های ورزشی، خوابگاه های دانشگاهی و متاهلی راه اندازی کرده ایم و تحویل می‌دهیم و تا پاین سال ۵۳ پروژه دیگر آماده و تحویل داده می‌شود. 

او ادامه داد: مجوز استخدام ۲۵۱۳۲ نفر برای حوزه‌های مختلف اخذ شده است. شاخص‌های بهره وری باید در کشور ارتقا پیدا کند و برنامه‌های مختلفی از جمله بازنگری در برخی برنامه‌ها خواهیم داشت.  به طور کلی سیاست ما در معاونت توسعه یک توزیع متناسب در کشور است. پرداخت و دریافت‌ها شفاف و تحت نظارت وزارت بهداشت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار