رئیس پلیس راه خوزستان آخرین وضعیت تردد خودرو‌ها در مبادی ورودی استان و پارکینگ‌های مرز‌های شلمچه و چذابه را تشریح کرد.

سرهنگ سعید رحیمی گفت: ترافیک در ۵ مبادی ورود به استان به سمت مرز‌های شلمچه و چذابه عادی و روان است.

او می‌گوید: کار‌های خوبی برای ایمنی در مسیر‌ها انجام شده است، افزود: در زمینه راه ها، احصاء و آشکارسازی نقاط حادثه خیز و همچنین خط کشی شبکه معابر در مبادی ورودی استان خوزستان انجام شده است.

سرهنگ رحیمی ادامه داد: باتوجه به تمهیدات اندیشیده شده، پارکینگ مرز شلمچه ظرفیت بیش از ۶۰ هزار خودرو و پارکینگ مرز چذابه نیز ظرفیت پذیرش بیش از ۳۵ هزار خودرو را دارند، بنابراین تاکید می‌شود زائران، خودرو‌های خود را در پارکینگ‌ها قرار دهند.

رئیس پلیس راه خوزستان می‌گوید: باتوجه به اینکه ورود زائران به پایانه‌های مرزی استان در حال افزایش است، سطح معابر باید ظرفیت پذیرش خودرو‌ها را داشته باشند، به همین دلیل درصورتیکه زائران وسایل نقلیه خود را در محل‌های دیگر و خارج از پارکینگ‌ها بگذارند، با مشکل مواجه خواهیم شد، بنابراین از زوار خواهشمندیم خودرو‌های خود را در پارکینگ‌های پیش بینی شده قرار دهند.

به گفته او به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از رانندگی با خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند، زیرا بیشترین آمار جان باختگان ناشی از تصادف‌ها به ویژه در ایام اربعین حسینی سال‌های قبل مربوط به این تخلف‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.