معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: اقدامات ثبت شرکت دولتی در مهرگان انجام شده است و به‌ زودی شهرداری مهرگان به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مردم تأسیس می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در جریان سخنرانی در مصلی نماز جمعه شهر محمدیه با بیان اینکه ایران همانند ساختمانی مستحکم است، تصریح کرد: اقدامات ثبت شرکت دولتی در مهرگان انجام شده است و به‌ زودی مدیران شرکت مستقر و شهرداری مهرگان به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مردم تأسیس می‌شود.

وی افزود: ساختن یک کشور همانند ساخت یک بنای مستحکم است، هنگام ساخت یک بنای مستحکم تلاش‌هایی می‌شود که ممکن است برای همه قابل مشاهده و قابل لمس نباشد، اما مهندسین و کارشناسان متوجه می‌شوند که این بنا چگونه در حال ساخت است، در خصوص کشور ما نیز صاحب‌نظران، متخصصان و کارشناسان سیاسی در سراسر دنیا متوجه این تغییرات و ساخت و ساز شده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: تصویر ایران جدید تصویر پرعظمتی است که سبب شده دشمنان امروز در نهایت توان دشمنی کنند، اما ما همچنان استوار و پابرجا هستیم و پرسرعت رو به جلو حرکت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کمتر از دو سال است که دولت استانی سیزدهم در استان قزوین مستقر شده است و طی این مدت اتفاقات مهمی در استان رقم خورده که از جمله آن‌ها می توان به توسعه زیرساخت‌ها اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار