رئیس اداره مخابرات ملایر گفت: همزمان با هفته دولت، ۲۸ طرح مخابراتی با اعتباری افزون بر ۳۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در سطح شهرستان ملایر به بهره‌برداری می‌رسد.

وحید غلامی گفت: امسال هفت طرح در حوزه تلفن همراه با اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد تومان که شامل نصب و راه‌اندازی پنج سایت تلفن همراه اول و ارتقاء تلفن همراه سایت روستای گرجایی (۲ G به ۴ G) و Tde.let سایت باشگاه کارگران انجام شد و این سرمایه‌گذاری در تاریخ ملایر بی‌سابقه بوده است.

او با بیان اینکه در نخستین روز از هفته دولت سایت تلفن همراه اول مخابرات روستای گرجایی و ارتقاء تلفن از ۲ G به ۴ G به بهره‌برداری رسید، گفت: در حوزه تلفن ثابت ۲۱ پروژه با اعتباری افزون شش میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان هزینه شده که شامل توسعه شبکه دیتا و بهینه سازی شبکه کابل مسی و تقویت و تعویض باطری مراکز مخابراتی و نصب کافوی نوری در سطح شهرستان بوده است.

رئیس اداره مخابرات ملایر گفت: از نظر حجم و تعداد طرح در مقایسه با هفته دولت سال قبل، شاهد رشد ۲۵۰ درصدی سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت در اداره مخابرات شهرستان ملایر بودیم که این نوید توسعه امکانات و افزایش زیرساخت‌های ارتباطی در سطح شهرستان است که با همت همکاران پرتلاش و خدوم شرکت مخابرات منطقه همدان این وعده میسر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.