مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از دسترسی ۲۸ روستای استان یزد به اینترنت پرسرعت در ۲۵ ماه فعالیت دولت سیزدهم خبر داد.

پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و خدمات فناوری اطلاعات در روستا‌ها گفت: اتصال روستا‌های حیدرآباد و غیاث آباد بخش نیر دهستان بنادکوک شهرستان تفت به اینترنت پرسرعت و دسترسی ۲۸ روستای استان یزد به اینترنت پرسرعت در ۲۵ماه از فعالیت دولت سیزدهم است.

او اضافه کرد: با اجرای این طرح، روستای حیدرآباد و غیاث آباد با جمعیتی بالغ بر ۱۳۰ نفر از اینترنت پرسرعت با کیفیت و پایدار ۴ G برخوردار و اهالی این روستا‌ها همزمان با فرارسیدن هفته دولت، طعم شیرین فناوری اطلاعات را چشیدند.

پاکدل افزود: برای بهبود کیفیت دسترسی ساکنان این روستا به اینترنت پرسرعت همراه، نیاز به ارتقای تکنولوژی سایت مستقر در روستای حیدر آباد بود که با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) برنامه ریزی و اجرا شد تا مردم و مشاغل فعال در این منطقه به زیرساخت مناسب برای دریافت خدمات فناوری اطلاعات دسترسی داشته باشند.

نماینده ارشد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان یزد، تکمیل پوشش و توسعه ارتباطات روستایی را از اولویت‌های وزارت ارتباطات برای تحقق عدالت اجتماعی از مسیر عدالت ارتباطی دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.