کارشناس فوتبال گفت: خوش به حال فوتبالیست‌های ما که این دوره با بازیکنان بزرگ دنیا روبرو می‌شوند.

اصغر شرفی کارشناس فوتبال درباره ارزیابی اش از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی نمایندگان کشورمان با ستارگان دنیا اظهار کرد: خوش به حال فوتبالیست های ما که این دوره با بازیکنان بزرگ دنیا روبرو می شوند. من فکر می کنم بزرگترین خاطره ورزشی شان می شود، منتهی مدیریت ما کوچک است و مدیران وحشت کردند. اگر اینها بخواهند چنین بازیکنانی را ببینند باید میلیاردها دلار پول بدهند اما اکنون مفت و مجانی می بینند.

او ادامه داد: عربها دارند از پول خود استفاده می کنند اما ما از پولمان سواستفاده می کنیم. اکنون بازی کردن برابر نیمار، کریستانو رونالدو و کریم بنزما بزرگترین خاطره ورزشی بازیکنان می شود. مدیران ما باید به بازیکنان بگویند که شما در خواب هم چنین بازیکنانی را نمی توانستید ببینید اما اکنون خوش شانس هستید که در دوران خود دارید با این بازیکنان بازی می کنید.

شرفی گفت: ما از صد کیلومتری این بازیکنان نمی توانستیم رد بشویم اما اکنون با عزت و احترام با این بازیکنان بازی می کنیم و برد و باخت هم هست. همچنین اگر  تیم های ما می خواهند مطرح شوند باید با بازیکنان مطرح دنیا بازی کنند و نمی توانید بگویید که گروه ما خیلی بد است.

کارشناس فوتبال درباره اینکه تیم های ما می توانند برابر ستارگان دنیا پیروز شوند، گفت: بازیکنان ما درصورتی که روحیه داشته باشند و با مسائل روز دنیا آشنا شوند  می توانند کارهای بزرگ انجام بدهند. تیم های  ما می توانند یقه تیم های عربستانی را بگیرند و فوتبال قابل پیش بینی نیست. صددرصد نمی شود گفت که ما بازنده یا برنده هستیم. هیچ کس فکر نمی کرد بیرانوند بتواند پنالتی رونالدو را بگیرد اما او پنالتی اش را گرفت و هیچ اتفاقی هم رخ نداد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار