پهپاد‌های ایرانی چالشی جدی برای کارشناسان صهیونیست + فیلم

پهپاد‌های ایرانی به سوژه داغ رسانه‌ها و کارشناسان اسرائیلی تبدیل شده است.

یکی از دغدغه‌های رسانه‌ها و کارشناسان اسرائیلی، پیشرفت روزافزون ایران در صنعت پهپادی است و که هفته‌ای چند مرتبه به آن می‌پردازند.
اخیرا یکی از کارشناسان صهیونیست در برنامه زنده گفت: این یک موضوع داغ، در یک دوره داغ است و حالا ایرانی‌ها با رونمایی از این پهپاد نشان می‌دهند که آنها هم علیه ما کارهایی می‌کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
پاینده باد ایران....اسرائیل منتظر نابودیت باش
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۱۵:۳۰ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
اینها اینجوری عادت کردن که خودشون هروقت اراده کردن به کشورها و مناطق اطراف از جمله سوریه، لبنان، نوار غزه، کرانه باختری و ..... حمله کنند و مردم آن مناطق را شهید و مجروح و زیرساختهای آنها را نابود کنند و کسی هم عکس العملی نشان ندهد و بپذیرند که همینه که هست !
ولی با قدرت گرفتن ایران اسلامی و ایادی آن از جمله حزب الله، حماس، جهاد اسلامی و .... و وارد کردن ضربه های اساسی چه از نظر نظامی، چه سایبری و ایجاد رعب و وحشت در داخل سرزمین های اشغالی، کم کم دارن احساس میکنن که انگار راستی راستی دوران بزن در رو تموم شده و اگه یکی زدن باید منتظر دریافت چند برابرش باشن!
پذیرش این وضعیت براشون خیلی سخته، دوست دارن اوضاع همچنان به شکل دهه های گذشته باشه! ولی دیگه کور خوندن واقعا !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
ایرانی ها دارند یک کارهایی میکنند ! داداش همینطور که صبح با ماشینت میری سرکار تعداد آج لاستیک ماشینت و مسیر رفت و آمدت و حتی مقدار بنزینی که توی باک ماشینت هست داره از پهبادهای ایرانی مخابره میشه ایران .ما منتظر یه اشاره هستیم .....