رئیس ورزش و جوانان ملایرگفت: در این دوره از رقابت‌های ووشو «سبحان شهبازی» ورزشکار جوان ملایری نشان نقره این مسابقات را به خود اختصاص داد.

حمیدرضا سپهری‌نیا با بیان اینکه مسابقات قهرمانی ووشو بسیج کشور امسال به میزبانی زنجان برگزار شد، افزود: سبحان شهبازی ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری با همکاری و هماهنگی‌های انجام شده از سوی هیئت ووشو در تیم استان همدان در این دوره از مسابقات شرکت کرد و توانست در وزن ۷۵ کیلوگرم جوانان با شکست حریفان سرسخت کشوری خود با اقتدار بر سکوی نایب قهرمانی این مسابقات بایستد.

اوبا بیان اینکه شهبازی با کسب این مدال ارزشمند تنها عنوان دار تیم استان همدان در این دوره از مسابقات بود، گفت: سبحان شهبازی از ورزشکاران و قهرمانان شایسته ملایری است که تمرینات خود را زیرنظر مربیان حاذق و کاردان این رشته ورزشی در سالن شهید ندافی مجموعه ورزشی سردار شهید حاج حسن تاجوک انجام می‌دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه با اشاره به اینکه دختران ملایری با کسب ۲۶ مدال درخشان طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی کاراته استان همدان خوش درخشیدند، تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کاراته استان همدان در سبک‌های شوتوکان IKD و شیتوریو شیتو کای با حضور تیم‌هایی از سراسر استان در دو رده سنی خردسالان و نونهالان به میزبانی مریانج گرامیداشت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد.

سپهری‌نیا گفت: دختران ملایری با حضوری قدرتمند در این دوره از مسابقات توانستند با همت و تلاشی خستگی‌ناپذیر با شکست حریفان خود ۲۶ مدال درخشان طلا، نقره و برنز این مسابقات را از آن خود کردند و خوش درخشیدند همچنین طی حکمی از سوی هیأت کاراته استان همدان خانم روستایی قضاوت و داوری این دوره از مسابقات را برعهده داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.