معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: عملیات اجرایی طرح شهر فرودگاهی مشهد با مشخص شدن «جهت باند» که مراحل نهایی را می‌گذارند، توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آغاز خواهد شد.

جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: پارامتر باد و تعیین جهت باند از مهمترین دغدغه‌های اجرای طرح شهر فرودگاهی مشهد است.

او افزود: طرح شهر فرودگاهی مشهد در سال ١٣٩١ در هیات وزیران مصوب شد اما تا دولت سیزدهم این طرح متوقف بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: طرح شهر فرودگاهی مشهد در سفر رییس جمهور به این استان در دستور قرار گرفت و اکنون مطالعات اجرای آن مراحل پایانی را می گذارند.

خدایی بیان کرد: وجود ایستگاه هواشناسی از مهمترین الزامات این طرح است که این ایستگاه از حدود سه ماه قبل مستقر شده و مطالعات تکمیلی پارامتر باد و جهت باند توسط پژوهشگاه هواشناسی کشور در دست مطالعه است.

او در بخشی از سخنانش پیرامون انتقال زندان مشهد نیز تصریح کرد: حدود ٩ زندان در استان خراسان رضوی باید منتقل شوند که عدم تامین منابع مالی از مشکلات جدی برای عملیاتی شدن این اقدام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: انتقال تعدادی از زندانهای اولویت دار مانند زندانهای تایباد و تربت جام تا دهه فجر امسال انجام می شود، اما در انتقال زندان مشهد دغدغه هایی وجود دارد.

خدایی اظهار کرد: جابجایی زندان مشهد به صورت مرحله به مرحله پیگیری و تلاش می شود تا پایان دولت مردمی یک بخش از این طرح عملیاتی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
یک فکری هم به حال زندان کاشمر بکنید.در بهترین منطقه شهری قرار گرفته.بوی گند فاضلابش همه اطراف رو کلافه کرده.بجای ساختمان جدید دادگستری همون ساختمان نیمه تمام زندان رو تکمیل میکردید
Iran (Islamic Republic of)
حسام فرهنگی قوچانی
۱۹:۵۳ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
لطفا زندان قوچان را که بین دو پارک و بیمارستان و تالار عروسی و ....هست منتقل کنید
آخرین اخبار