رئیس مجلس ملی مردمی الجزایر ابراهیم بوغالی و علی عروج سفیر این کشور در تهران در مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه اصفهان حضور پیدا کردند.

 ابراهیم بوغالی رئیس مجلس ملی مردمی الجزایر به همراه هیأت همراه و علی عروج سفیر این کشور با حضور در مدرسه گردشگری ناصریه اصفهان در جریان فعالیت‌های گردشگری و بین‌المللی این مدرسه قرار گرفتند.

 مدیر مدرسه گردشگری ناصریه در باره فعالیت های این مدرسه گفت: گردشگران الجزایری که به ایران سفر می‌کنند ساکن کشور فرانسه هستندو اگر بتوانیم بصورت خاص بر روی گردشگری در الجزایر تمرکز کنیم مردم هر دو کشور بیشتر و دقیق‌تر با فرهنگ و رسوم یکدیگر آشنا می‌شوند.

حجت‌الاسلام زمانی افزود: گردشگران الجزایری چه آن‌ها که ساکن فرانسه هستند و حتی خود مردم الجزایر تحت تاثیر تبلیغات و سیاه‌نمایی‌های غرب بر علیه ایران و مسلمانان هستند و اگر روابط بین مردم این کشور با ایران گسترده‌تر و عمیق‌تر شود تاثیر تبلیغات غرب کمتر خواهد شد و مردم دو کشور با واقعیت‌ها و ظرفیت‌های مناسب در دو کشور بیشتر آشنا خواهند شد.

مدیر مدرسه گردشگری ناصریه اصفهان گفت: یکی از اهداف سفر این هیأت الجزایری به ایران گسترش و تعمیق روابط گردشگری بین دو کشور است.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.