تیراندازی در یک کافه در جنوب کالیفرنیا باعث کشته شدن ۳ تن شد.

متمم دوم قانون اساسی ایالات متحده حمل اسلحه از سوی شهروندان را به رسمیت شناخته است. همین متمم جنجالی سالانه ده‌ها هزار نفر در آمریکا را به کام مرگ کشانده و باعث تیراندازی‌های مرگبار علیه کودکان بی گناه می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، در دور جدید تیراندازی‌های خونین در آمریکا، امروز یک فرد مسلح با ورود به یک کافه در جنوب ایالت کالیفرنیا اقدام به گشودن آتش به روی مردم کرد که طی آن ۳ تن کشته و شش نفر زخمی شدند. ضارب این حمله خونین در تیراندازی ماموران پلیس کشته شد. 

کلانتر این منطقه در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرد: بی تردید این حادثه یک تراژدی تمام عیار است. منطقه‌ای که تیراندازی در آن به وقوع پیوسته است پیش‌تر همواره آرام و بی تنش بود. در پی این تیراندازی ۳ نفر در محل جان خود را از دست دادند. 

مقامات بیمارستانی می‌گویند ۶ تن به دلیل جراحت ناشی از این حادثه به بیمارستان منتقل شده اند که ۵ تن از آن‌ها تیرخورده اند. حال ۲ تن از مجروحان وخیم است، ولی سایر زخمی‌ها در شرایط باثباتی به سر می‌برند. 

پلیس می‌گوید مظنون این حادثه احتمالا یک افسر بازنشسته مجری قانون است و بازرسان در حال بررسی این موضوع هستند که انگیزه این فرد ممکن است اختلافات خانوادگی بوده باشد. در این زمینه، قرار است با ۴۰ شاهد ماجرا گفتگو شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار