مسکو از هدف قرار دادن اتاق فکر نیرو‌های مسلح اوکراین با استفاده از موشک‌های دقیق خبر داد.

روسیه از گسترش حملات خود به مراکز نظامی حساس اوکراین به ویژه مراکز تصمیم گیری این کشور خبر داد. 

به گزارش الجزیره، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: نیرو‌های مسلح ما امروز توانستند عملیات موفقی را علیه مرکز تصمیم گیری نیرو‌های مسلح اوکراین به انجام برسانند. 

ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه در بیانیه در این باره تاکید کرد: نیرو‌های ما توانستند با کمک موشک‌های بردبلند بسیار دقیق دریا پایه و زمین پایه اتاق فکر نیرو‌های مسلح اوکراین را هدف قرار داده و منهدم کنند. 

با این حال، هنوز از تلفات و خسارات احتمالی این حمله خبری منتشر نشده است. 

هانا مالیار، معاون وزیر دفاع اوکراین درباره شرایط جبهه‌های نبرد با روسیه اعلام کرد: شرایط فعلی در تمامی جبهه‌های شرقی نبرد بسیار سخت و دشوار است. در جبهه کوپیان نیرو‌های دشمن پیشروی‌های خود را متوقف نکرده اند. آن‌ها به انجام حملات گسترده ادامه می‌دهند و می‌کوشند زیرساخت‌ها را هدف قرار دهند. 

وی افزود: اکنون اوج نبرد‌ها میان دو طرف در جبهه باخموت است؛ جایی که نیرو‌های دشمن به طور مداوم در حال انجام حملات با استفاده از زره پوش‌های جنگی و پوشش هوایی هستند. آن‌ها می‌کوشند به هر قیمتی که شده جلوی پیشروی ما را بگیرند.

برچسب ها: جنگ اوکراین ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
حل و فصل سیاسی، تنها راه پایان دادن به بحران اوکراین است. کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی آمریکا، غرب و ناتو به طور کامل به اوکراین هم باید قطع شود.

پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
آمریکا، غرب، ناتو، ترکیه و اسرائیل 100 درصد فقط از سال 1400 تاکنون عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه هستند.
آخرین اخبار