رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: توجه به ظرفیت‌های منابع آبی استان چهارمحال و بختیاری می‌تواند توسعه اقتصادی ایجاد کند و نگاه دولت سیزدهم نیز به این استان مثبت است.

علی سلاجقه در آیین بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب بلداجی، اظهار داشت: ما مسئولین خادم انقلاب اسلامی هستیم و میدانی عمل کردن با تدبر و تدبیر شاخصه کار انقلابی است.

وی افزود: امروز مردم تنها از مسئولین خدمت می‌خواهند و خوشبختانه امروز خدمات مسئولین را شاهد هستیم که لباس خدمت پوشیده‌اند. دستاورد‌های دولت در همین دوسال استقرار بی‌بدیل است.

سلاجقه اضافه کرد: بخش بلداجی ظرفیت‌های گردشگری حائز اهمیت دارد که باید از آن‌ها استفاده کرد. قطعا حضور مسئولین خصوصا در زمینه تخصصی گره‌گشا است.


بیشتر بخوانید


وی گفت: تالاب چغاخور نیاز به همکاری تمام دستگاه‌ها دارد، از ظرفیت صندوق ملی محیط زیست برای این تالاب استفاده می‌شود. طرح گردشگری در قالب طبیعت گردی گسترده برای این تالاب باید انجام شود که در تراز ملی و بین‌المللی نمود پیدا کند.

سلاجقه خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های منابع آبی استان چهارمحال و بختیاری می‌تواند توسعه اقتصادی ایجاد کند، قطعا نگاه دولت سیزدهم به این استان مثبت است و به دنبال حل مشکلات هستیم.

کلنگ زنی ۹۵۰ طرح در هفته دولت

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امسال در استان ۹۵۰ طرح افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۷۳۰ طرح افتتاح و ۲۲۰ طرح نیز کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی بیان داشت: با تزریق اعتباری که در سال گذشته در سفر رئیس جمهور انجام شد این پروژه‌ها با سرعت به مرحله افتتاح رسیدند.

حیدری ادامه داد: پارسال، برای بیش از هشت شهر الزامات محیط زیست پیگیری شد و امروز در شهر بلداجی تصفیه خانه فاضلاب بلداجی پس از سال‌ها بهره‌برداری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار