مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه میانگین پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان حدود ۵۰ درصد است، گفت: آمادگی داریم تا پایان سال پنج هزار واحد مسکونی در شهر زنجان را به متقاضیان تحویل دهیم.

اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی زنجان روز پنجشنبه در شورای مسکن استان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، با بیان اینکه برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی و خود مالکی استان ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی مشخص شده است، افزود: سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری ۹ هزار و ۲۱ واحد مسکونی است.

وی اضافه کرد: همچنین سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است و امیدواریم پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کمترین زمان و با بهترین کیفیت به متقاضیان تحویل داده شود.

این مسوول با بیان اینکه سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله ساخت مسکن ملی ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است، گفت: سهم استان از برنامه چهار ساله ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه از مجموع بیش از ۲۷ هزار واحد مسکونی این استان ۱۸ هزار واحد آن دارای قرارداد است، اظهار داشت: سهم باقیمانده آن هشت هزار و ۹۰۰ واحد است که با تامین زمین به ویژه در شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنحان با بیان اینکه اغلب پروژه‌های این اداره کل در کوی زیتون واقع شده است، گفت: هشت هزار واحد در این کوی واقع شده، هر چند سایت‌های پراکنده ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحدی نیز در شهر زنجان بارگذاری شده است.

وی خاطر نشان کرد: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شرق زنجان زودتر از جا‌های دیگر شروع شد و طبق برنامه ریزی تا پایان سال جاری ۲ هزار واحد مسکونی در غرب و سه هزار واحد دیگر نیز در شرق زنجان به متقاضیان واگذار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.