نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت را گرامی داشتند.

متن پیام آیت‌الله مصطفی محامی نماینده  ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و محمد کرمی استاندار بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم 

تاریخ گواه این است که مردان پیکار روز‌های سخت، همراه مردمان و پیروان راه راستین حقیقت مورد غضب دشمنان حق قرار می‌گیرند. ترور ناجوانمردانه شهیدان رجایی و باهنر که پیروان راستین امام خمینی (ره) بودند و  بیرق عدالت را برافراشتند، از نمونه‌های بارز این امر بود.

این بزرگمردان در تاریخ هشتم شهریور به دست منافقین کوردل به درجه رفیع شهادت نائل شدند و شهادت این دو بزرگوار در تاریخ این مرز و بوم به نام هفته دولت ماندگار گردید. 

هفته دولت یادآور کسانی است که در راه خدمت به خلق خدا با پیروی از مکتب الهی برای تعالی و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با تمام توان گام برمی‌دارند. 

اینجانبان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و تمامی دولتمردان که در راه خدمت به خلق از جان خویش گذشتند، هفته دولت و روز کارمند را نیز به تمامی کارکنان خدوم استان سیستان و بلوچستان تبریک عرض نموده و از درگاه احدیت توفیق خدمت روزافزون را برای این عزیزان مسئلت داریم. 

مصطفی محامی 
نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان 

محمد کرمی
استاندار سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار