معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: اداره گذرنامه برای تسریع و تسهیل سفر زائران اربعین حسینی خدمات مختلفی از قبیل ثبت درخواست گذرنامه زیارتی، درج لیبل (برچسب) بر گذرنامه‌های که ۲ سال منقضی شده‌اند، رسیدگی به مشکل افراد ممنوع خروج و .. انجام می‌دهد.

سرهنگ حکیم عبداللهی گفت: با توجه به نزدیک شدن به روز اربعین حسینی آمار جمعیت متقاضیان صدور گذرنامه برای زیارت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) روز به روز در حال افزایش است.

او می‌گوید: در حال حاضر میزان مراجعه مردم به مرکز صدور گذرنامه استان به صورت روزانه بین ۶ الی ۷ هزار نفر می‌باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در خصوص تنوع خدمات اداره گذرنامه به زائران راهپیمایی اربعین حسینی گفت: همکاران به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمات مختلفی در حوزه گذرنامه از قبیل ثبت درخواست گذرنامه زیارتی، درج لیبل (برچسب) بر گذرنامه‌های که ۲ سال منقضی شده‌اند، رسیدگی به مشکل افراد ممنوع خروج، اعلام بارکد پستی گذرنامه، رفع کلیه نواقص گذرنامه و .. انجام می‌دهند.

به گفته او کلیه متقاضیانی که به صورت حضوری در محل گذرنامه استان اقدام به ثبت گذرنامه زیارتی کنند، گذرنامه آن‌ها در کمتر از ۳ روز چاپ و به اداره اماکن تحویل متقاضی داده می‌شوند.

سرهنگ عبداللهی گفت: متقاضیانی که به صورت اینترنتی و یا از طریق اپلیکیشن پلیس من ثبت درخواست کرده‌اند گذرنامه آ‌ن‌ها در استان تهران چاپ و از پست درب منزل ارسال می‌شوند.

برچسب ها: اربعین حسینی ، زائرن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.