مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی گفت: کتاب آیه‌های مهربانی از تولیدات آموزش و پرورش استان، موفق به کسب رتبه اول در تولیدات محتوای پیش دبستانی شده است.

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت ۴۵۰ مهد کودک در استان گفت: محتوا‌های آموزشی و تربیتی ارائه شده در مهد‌های کودک استان، بر مبنای سند تحول و منویات رهبر معظم انقلاب تولید می‌شود و در این زمینه کتاب آیه‌های مهربانی که در معاونت ابتدایی تهیه و تدوین شده، موفق به کسب مقام اول کشور در تولیدات محتوای پیش دبستانی شده است.

او افزود: کتاب آیه‌های مهربانی در مهد‌ کودک‌های بیش از ۱۰ استان کشور تدریس می‌شود.

موسوی نژاد با بیان اینکه از ابتدای مرداد تاکنون بیش از ۵ جلسه‌ آموزشی برای مؤسسان مهد کودک‌ها برگزار شده است بیان کرد: برای مهارت آموزی حرفه‌ای و شغلی و حضور مؤثر در کلاس‌های درس، نومعلمان آموزگار و دبیر آزمون استخدامی در شهریور ۳۶۰ ساعت آموزش می‌بینند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که ۱۶ درصد دانش آموزان دختر و پسر در مدارس غیرانتفاعی استان مشغول تحصیل هستند، تصریح کرد: در سایه توجه دولت انقلابی و مردمی سیزدهم و در آستانه فصل بازگشایی مدارس، قریب ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر دهک‌های اول تا سوم استان در طرح شهید پور جعفری، بسته نوشت افزار به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.