شهردار منطقه ۲۲ از اتمام عملیات ایمن سازی مسیر عابر پیاده سه خیابان پرتردد این محدوده غربی تهران تا نیمه مهر ماه سال جاری خبرداد.

مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ گفت: سه پروژه ایمن سازی مسیر تردد خیابان‌های آیت الله تهرانی به طول ۵۰۰ متر، بلوار اردستانی به طول دو هزار متر و خیابان زحمت کش ۵۰۰ متر، در مجموع سه هزار متر طول ایمن سازی پیاده رو از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: در حال حاضر این ایمن سازی ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و طبق اعلام کارشناسان این معاونت نیمه مهر ماه سال جاری این سه طرح ایمن سازی مورد بهره برداری کامل قرار خواهد گرفت.

نصرتی ادامه داد: ایمن سازی و مناسب سازی مسیر‌های منتهی به بلوار گلبانگ و چشمه نیز در دستور کار مدیریت شهر این منطقه قرار دارد و به شکل ویژه بر اجرا و سرعت اتمام پروژه‌ها نظارت داریم تا خدمات رسانی مطلوب تری به شهروندان ارائه شود.

سید فرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ نیز در این باره گفت: قبل از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید ویژه برنامه‌ای در قالب استقبال از مهر در اطراف مدارس به اجرا در می‌آید.

وی افزود: رنگ آمیزی و آشکار سازی مسیر تردد عابران پیاده در اطراف مدارس در دستور کار این معاونت قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار