مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، از آمادگی کامل این منطقه برای سوخت‌رسانی به ناوگان حمل و نقل و زوار کربلای معلی در ایام اربعین خبر داد.

ابراهیم پوریزدانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از استقرار چهار جایگاه سیار بنزین و گازوییل خبر داد و گفت: در مسیر‌های منتهی به مرز خسروی به جز جایگاه‌های ثابت سه جایگاه سیار دیگر نیز مستقر شده است.

وی با بیان اینکه از نظر سوخت‌رسانی به ناوگان حمل و نقل مشکل و کمبودی وجود ندارد، تصریح کرد: ۱۶۳ جایگاه استان نیز در آمادگی کامل سوخت‌رسانی به زواری هستند که از مسیر‌های متفاوت وارد استان کرمانشاه می‌شوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه ۲۰۰ کیلومتر از حوزه استان ایلام در مسیر کرمانشاه قرار دارد، گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده و جایگاه‌های این مسیر نیز در آمادگی کامل قرار دارند.

وی اظهار کرد: بازرسی‌های مستمر در ایام تردد زوار از وضعیت کمی و کیفی فرآورده تحویلی بدون وقفه برنامه ریزی و انجام خواهد شد.

پوریزدانی ضمن تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم مراجعان توسط کارکنان جایگاه‌ها افزود: جایگاه داران باید به زیباسازی جایگاه اهمیت داده و اهتمام ویژه‌ای به آن داشته باشند.

وی اضافه کرد: منطقه کرمانشاه یکی از مناطق سی و هفت گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که در مجموع دارای ۱۶۳ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: این شرکت با ۶ ناحیه در شهر‌های مرکزی (کرمانشاه) قصرشیرین، اسلام آبادغرب، سقز، پاوه و کنگاور وظیفه تامین سوخت مردم این استان را به عهده دارد.

مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین امسال هم گذرگاه عبور زوار اربعین است و پیش بینی می‌شود حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زائر اربعین از این مرز ر سمی عازم کربلای معلی شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.