سیاری گفت: رزمایش مشترک جنگ الکترونیک «سپر حافظان ولایت ۱۴۰۲» با شرکت نیروهای چهارگانه ارتش از فردا در منطقه وسیعی از مرکز کشور برگزار می‌شود.

دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش و فرمانده رزمایش مشترک جنگ الکترونیک «سپر حافظان ولایت ۱۴۰۲» گفت: این رزمایش از فردا با شرکت نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه وسیعی از مرکز کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت جنگ الکترونیک در نبرد‌های امروز و نقش مؤثری که در جنگ‌های آینده دارد، توجه ویژه به فناوری‌های جنگ الکترونیک و تربیت و آموزش نیروی انسانی متعهد و متخصص در این حوزه طی سال‌های گذشته در دستورکار ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

دریادار سیاری گفت: ما امروز در حوزه جنگال پیشرفت شایان توجهی در طراحی و تولید تجهیزات مورد نیاز خود با اتکا به دانش تخصصی و توانمندی‌های داخلی داشته‌ایم و زیرساخت‌ها و آموزش‌های مناسبی داریم و برای مقابله با تهدیدات امروز و پیش‌بینی مقابله با تهدیدات آینده در این حوزه پیچیده و حساس به نتایج مطلوبی رسیده‌ایم که لازم است برخی از این دستاورد‌ها در میدان نبرد محک زده و مورد آزمایش قرار داده شود.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش، با تقدیر از وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و سازمان‌های خودکفایی ارتش در نیرو‌های چهارگانه در طراحی و تولید تجهیزات جنگ الکترونیک، افزود: افزایش مهارت‌های تخصصی و انتقال تجربیات به نیرو‌های جوان و تمرین سناریو‌های مختلف رزمی در این حوزه از جمله اهداف برگزاری این رزمایش است.

وی بیان کرد: حدود یکصد و سی تمرین تخصصی آفندی و پدافندی در حوزه جنگ الکترونیک در این رزمایش پیش‌بینی شده که در لحظه و به صورت برخط توسط قرارگاه راهکنشی ذوالفقار ارتش هدایت و توسط قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

دریادار سیاری تصریح کرد: رزمایش جنگ الکترونیک سپر حافظان ولایت ۱۴۰۲ ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور نیرو‌های زمینی، پدافند، هوایی و دریایی از فردا با انواع مختلف سامانه‌های جنگالی، راداری، پهپادی، سایبری، فضایی، جنگنده‌ها و پرنده‌های باسرنشین و بدون سرنشین، ریزپرنده‌ها و سایر سامانه‌های ثابت، سیار، زمین‌پایه و هواپایه مرتبط با جنگ الکترونیک برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۹ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
انشاالله همیشه ارتش غیور کشور مان خود وخانواده هایشان سلامت باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
باسلام. سپاس و تشکر از امنیت سازان کشور عزیز ایران اسلامی. سپاه قهرمان. ارتش دلاور.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۰۴ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
خدا را شکر که ارتش مخاطب توهین ها نمیشه و از گزند حرامیان هرزه در امان است.
امیر درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
خدا قوت دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
هیچ کسی نمی تواند ابعاد این پیشرفتها را بطور کامل بیان کند ،
خیلی خوب است که نسلهای فعلی این پیشرفتها را در کنار اوضاع خفت باری که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بر کشور حاکم بود مقایسه کنند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
قدرت رسانه ای ارتش خیلی ضعیف است و علیرغم خدمات زیاد به کشور هیچ تبلیغاتی نمیشود لطفاً روشنگری کنید و از شهدا و رشادت های ارتش برای مردم فیلم و سریال و .... بسازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
دورد به سردار سیاری سردار فرخزاد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
سلام ودرود خدا بر دلاوران ارتش جمهوری اسلامی
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
مدیون همه امنیت آفرینان کشور هستیم بخاطر تلاش شبانه روزی و امنیتی که برامون به ارمغان آوردید

موفق باشید ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
درود به سردار بزرگ ایران ، سرتیپ سیاری بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
امیر سیاری نه سردار سیاری ....
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۲۰:۴۷ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
برادر ایشان سردار نیست عنوان سردار برای نظامیان سپاه پاسداران هست ایشان امیر سرتیپ هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
صنعت یعنی شفافیت ، رقابت و نیروی انسانی . شفافیت اصل است و هرکس شفافیت داشته باشد باید در صنعت پشتیبانی شود . وزارت نفت و بانک ها را شفاف کنید . نیروهای مسلح باید با شفافیت وارد رقابت تولید و پرورش نیروی انسانی کشور شود . به حرف انگلیسی های تفرقه انداز که می گویند نیروهای مسلح وارد اقتصاد نشوند گوش ندهید . چهل سال است شرکت های دولتی زیر مجموعه صنعت نفت شفافیت اقتصادی ندارند . به ملت با قوانین محرمانگی ظلم نکنید . حقوق شرکت نفتی ها با استخدامی های تامین اجتماعی رامقایسه کنید . تبعیض و زورگویی منافقانه شرکت نفت را اصلاح کنید . نیروهای مسلح با شفافیت اقتصادی با تمام قدرت به صنعت ورود کنند . اعتماد به نفس حاکمیتی داشته باشید و تبعیض و زورگویی و نفاق را به همدلی و مشارکت تبدیل کنید . پاداش ها و وام های بانک ها را شفاف کنید و بانک مرکزی را زیر نظر و بازرسی قوای مقننه و قضا بیارید . کشور را از بن بست و عدم شفافیت خارج کنید
آخرین اخبار