قبور مطهر شهیدان کوهبنان به مناسبت آغاز هفته دولت غبارروبی و عطرافشانی شد.

همزمان با آغاز هفته دولت با حضور فرماندار کوهبنان، امام جمعه شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای اداری و تامین شهرستان مراسم غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهیدان کوهبنان برگزار شد.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان در این مراسم ضمن تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب از همان روز‌های آغازین استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی درصدد مخالفت برآمدند و خود را برای مقابله با ایران اسلامی آماده کردند که طرح ترور شخصیت‌های برجسته و مسئولان طراز اول کشور در رأس فعالیت آنان قرار داشت.

او ادامه داد: حادثه هشتم شهریورماه از جمله این حرکت‌های شیطانی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بود که شهیدان رجایی و باهنر به همراه تعدادی از یاران انقلاب در انفجار دفتر نخست وزیری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

توکلی عنوان کرد: گر چه عمر دولت شهید رجایی کوتاه بود، اما خدمات و فعالیت این دولت بسیار گسترده و ماندگار بود چرا که شهیدان رجایی و باهنر با اتکا به خداوند در کنار ولایت و رهبری بدون هیچ‌گونه تأمل و چشم‌داشتی شبانه‌روز در راستای خدمت به این کشور فعالیت کردند.

او در ادامه گفت: مدیران اجرایی کشور در خدمت به نظام و مردم باید شهیدان همیشه سرفراز را به عنوان الگوی عملی خود قرار دهند و برای انتقال روحیه فداکاری و ایثار به نسل آینده تلاش کنند چرا که ادامه راه شهیدان موجب تداوم انقلاب و عقب‌نشینی دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب است.

فرماندار کوهبنان گفت: ان شاالله دولت مردمی آیت الله رئیسی با عنایت به منویات ولایت و رهبری و پشتوانه قوی مردمی بتواند در تمام عرصه‌ها به‌ویژه حل مشکلات اقتصادی مردم و سیاست خارجی گام‌های بلندی را بردارد و زمینه خفت و خواری بیشتر دشمنان را رقم بزند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار