دومین دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم با عنوان طرح ملی «بشری» ۲۷ تا ۲۹ مهرماه امسال در مؤسسه ستاره‌های یاسین شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

مقصود قاسمی گفت: دومین دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم با عنوان طرح ملی «بشری» مهرماه سال جاری در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

او گفت: به دنبال برگزاری موفق اولین دوره این طرح که ماه گذشته با حضور حدود ۱۰۰ نفر از مربیان و قرآن‌آموزان استان در مؤسسه فرهنگی قرآنی «ندای ترنم ملکوت» برگزار شد، برخی از مربیان مؤسسات قرآنی از جمله مؤسسه «ستاره‌های یاسین» ملایر درخواست برگزاری دوره دوم این طرح را در شهرستان ملایر داشتند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: دومین دوره طرح بشری ۲۷ تا ۲۹ مهرماه به‌مدت سه روز در مؤسسه ستاره‎‌های یاسین ملایر با همکاری واحد قرآن و عترت استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با حضور مربیان و علاقه‌مندان به تدریس روش نوین قرآن برگزار می‌شود.

قاسمی گفت: تاکنون مقدمات برگزاری این دوره با تشکیل جلسات هماهنگی با امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه ناحیه، آموزش و پرورش و مؤسسات و مراکز قرآنی این شهرستان در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.