مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۱۷ طرح صنعتی و معدنی این استان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت بهره‌برداری می‌شود که برای ۲ هزار نفر اشتغالزایی دارد.

یادگار احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: این ۱۷ طرح صنعتی و معدنی همزمان با هفته دولت با حضور مسئولان استانی در شهرستان‌های سمنان، گرمسار، شاهرود، دامغان، آرادان و مهدیشهرو سرخه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در این واحدها، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این واحد‌ها برای حدود ۸۰۰ نفر شغل مستقیم و برای یک هزار و ۲۰۰ نفرشغل غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: طرح‌های قابل افتتاح در زمینه‌های مختلف تولید فروسیلیسیم با سیلیکون بیش از ۵۵ درصد وزنی، مصالح ساختمانی، برش انواع سنگ روغن تصفیه مجدد، انواع مقره کامپوزیتی، برق گیر فشارقوی، محصولات و فرآورده‌های بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، فرآوری مواد معدنی، انواع دستگاه یوپی‌اس، نمک خوراکی تصفیه شده با کاربرد در صنایع غذایی و عملیات جوشکاری انفجاری فلزات هستند که در هفته دولت فعالیت خود را آغاز می‌کنند و به چرخه تولید استان ملحق می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.