رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از تعمیر و بازسازی ۲ هزار تابلو و علایم ایمنی در محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

امیر یدبیضا رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در چهار ماهه اول سال جاری اقدامات مختلفی برای بالا بردن سطح ایمنی و آگاه سازی رانندگان در محور‌های مواصلاتی استان انجام گرفته که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تعمیر و بازسازی بیش از  هزار و ۹۰۰ عدد تابلو و علایم اشاره کرد.

وی با بیان اینکه تابلو و علایم زبان گویای جاده‌ها برای مترددان جاده‌ای به شمار می‌روند، افزود: با توجه اهمیت نصب تابلو‌ها به منظور ارائه آمار و اطلاعات دقیق راه‌ها و محور‌های مواصلاتی به رانندگان در راستای حفظ نظم محور و کاهش تصادفات حدود هزار و ۸۶۲ تابلو و علایم در تمامی محور‌های مواصلاتی استان نصب شده است.

یدبیضا اضافه کرد: همچنین در راستای آشکار سازی نقاط حادثه خیز نیز ۲۰۰ بنر و پرچم‌های ترافیکی و هشدار دهنده در محور‌های مواصلاتی نصب شده که به ترتیب ارومیه، سلماس، خوی و نقده در رتبه‌های اول تا چهارم آشکار سازی نقاط حادثه خیز قرار گرفته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.