کارشناس بازار سرمایه گفت: بیشترین ارزش معاملات امروز را گروه خودرویی با ثبت رقم ۴۸۹ میلیارد تومان (۱.۱ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داد.

رباب وفایی گفت: امروز در اولین روزکاری شهریور و آخرین روز کاری هفته شاهد بازگشت امید و افزایش تقاضا در تابلوی معاملات بودیم.

او می گوید: امروز درباره نرخ خوراک و تسعیر ارز پتروشیمی‌ها تصمیم گرفته می شود و احتمال موافقت با فرمولی کردن خوراک و خبر‌های مثبت باعث افزایش تقاضا در بازار گردید. از سویی دریافت عوارض صادراتی فولاد با بخشنامه گمرک متوقف شد. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند تا کم کم کف سهم‌ها تثبیت شود  و ترس بی دلیل بازار ریخته شود.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه‏، در معاملات امروز بیشترین ارزش معاملات را گروه خودرویی با ثبت رقم ۴۸۹ میلیارد تومان (۱.۱ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است و پس از آن گروه‌های شیمیایی با ارزش معاملات ۲۹۲ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

او افزود:‌ در معاملات امروز  ارزش معاملات خرد ۳۶۸۴ میلیارد تومان بود. ۷۴ نماد صف خرید و ۷۲ نماد صف فروش  را تجربه کردند و در نهایت شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۰.۴۳ درصدی همراه شد و به سطح ۱ میلیون و ۹۴۶ هزار واحدی رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار