رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین از افتتاح و کلنگ زنی ۶ طرح صنعتی به مناست هفت دولت در استان با ۵۴ هزار و ۹۱۷ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

عزیزالله افضلی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین گفت: ۶ طرح صنعتی همزمان با هفته دولت در قزوین افتتاح می‌شود و مجموع سرمایه گذاری برروی این پروژه‌ها بالغ بر ۵۴ هزار و ۹۱۷ میلیارد ریال بوده که برای ۴۶۲ نفر شغل مستقیم در سطح استان ایجاد خواهد کرد. 

افضلی افزود: با توجه به ضرورت تحقق شعار سال و شرایط اقتصادی کشور، تلاش کرده ایم تمام ظرفیت و توان خود را برای حمایت از صنعتگران و واحد‌های تولیدی در سطح استان به کار بگیریم و با فعال سازی ظرفیت‌های راکد و غیرفعال شاهد رونق اقتصادی و اشتغالزایی در سطح منطقه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: عملیات کلنگ زنی سه طرح صنعتی به همراه افتتاح سه واحد تولیدی در این ایام با حضور مسئولان کشوری و مدیران استان به انجام خواهد رسید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: یک طرح و یک واحد صنعتی در شهرستان آبیک با سرمایه گذاری پنج هزار و ۹۳۹ میلیارد ریالی و با اشتغالزایی برای ۱۵۲ نفر، یک طرح و یک واحد صنعتی در شهرستان بویین زهرا با سرمایه گذاری ۳۶ هزار و ۴۳۸ میلیارد ریالی و اشتغالزایی ۱۳۵ نفر، کلنگ زنی یک واحد صنعتی در شهرستان البرز با سرمایه گذاری ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۷۵ نفر و کلنگ زنی یک طرح صنعتی در شهرستان تاکستان با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر از جمله طرح‌ها و واحد‌های تولیدی یاد شده هستند.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار