مدیر تحقیقات برق منطقه‌ای یزد گفت: رویداد ارائه نیاز‌های فناورانه برق منطقه‌ای یزد با همکاری سازمان ملی بهره وری، وزارت نیرو و استانداری یزد در حال برگزاری است.

زارع شاهی مدیر تحقیقات برق منطقه‌ای یزد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان استان یزد گفت: با توجه به اهمیت صرفه جویی و نحوه استفاده صحیح در انرژی برق در کشور رویدادی با همکاری سازمان ملی بهره وری و وزارت نیرو در استان یزد در حال برگزاری است که ایده‌های نوآورانه بهره ور در حوزه انرژی در این رویداد شرکت دارند.

او بیان کرد: ایده‌هایی از نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان در این رویداد جذب می‌شوند که در زمینه کاهش مصرف انرژی سودمند باشند و همچنین در استفاده بهینه انرژی برق نقش موثری داشته باشند.

مدیر تحقیقات برق منطقه‌ای استان یزد بیان کرد: در این رویداد نیازها، چالش‌ها و مشکلات در حوزه انرژی برق مطرح می‌شود و از نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان دعوت شده است که پیشنهاد‌ها و طرح‌های ارزشمند خود را بیان کنند.

او تصریح کرد: در این رویداد با داوری و همکاری پژوهشگاه نیرو در صورت انتخاب هر کدام از این ایده‌های نوآورانه از طرف صندوق پژوهش و نوآوری هزینه‌های اجرایی آن تامین می‌شود.

مدیر تحقیقات برق منطقه‌ای یزد خاطر نشان کرد: این رویداد با حضور رئیس سازمان ملی بهره وری کشور و استاندار یزد در حال حاضر در کارخانه درخشان در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.